lördag 19 september 2009

Nu har jag bestämt mig!

Jag vet att det jag kommer skriva idag låter knäpp speciellt just nu, men nu känner jag att jag längtar tills jag blir vuxen för att jag vill planera mitt eget bröllop med mannen jag älskar :) Jag vet att det låter lite sjuk just nu.. men jag kom bara o tänka på det när jag hörde en låt, sedan vet jag exakt vad jag vill göra när jag blir vuxen!
Jag har redan bestämt kyrka och hur klänningen ska se ut, hoppas jag kan föverkliga detta då!
När jag blir vuxen vill jag jobba som skådespelerska eller så vill jag hålla på med musik, eftersom att sånt gör mig riktigt glad!
Fy fan vad jag längtar till jag har gått ut gymnasiet, då ska jag flytta till stockholm för att gå på scen skolan och sedan ska jag bege mig ut i världen!
haha det är ju inte helt sant, men det är något jag drömmer om!
Det känns liksom så idag, men jag vet inte helt säkert, men jag vill ju såklart göra något sånt eftersom att dom flesta människorna blir ju glada av musik eller film/tv.
Shit, jag är 17 år och jag vet till viss del vad jag vill göra med mitt liv!
Jag HOPPAS att jag kommer att bli en stor skådespelerska.. kan inte stava nu.. men i allafall så vill jag göra både svenska o engelska/amerikanska filmer och jag önskar att folk kommer att uppskatta mitt arbete i framtiden :)
Jag har bestämmt mig! Jag ska bli skådis eller artist! Om kanske 5-10 år så kommer jag att vara med i film, eller ha skrivit/regisserat en film!
JAG LOVAR!
Näe nu ska jag hitta på något annat!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar