måndag 24 augusti 2009

Skolstarts morgonen :)

jaha.. just nu hittade jag inget bättre än att sätta mig ner en stund vid datorn för att blogga lite.. jag gick upp 10 okeej jag låg i sängen en stund innan jag betsämde mig för att gå upp.. jaja sedan gick jag upp och slog igång mobilen. Det kom tre sms från Elenor på samma gång och sedan två till från någon annan kommer inte ihåg vem det var ifrån :)
Efter det raka vägen mot duschen.. men nu är jag ren och helt färdig för att fara till skolan, fast jag ska fara om ungefär en timme.. jag ska träffa Elenor i stan och sedan ska vi gå tillsammans till skolan, eftersom att hon kommer från Gammelstan med bussen och under tiden hinner vi berätta för varandra om vad vi har gjort under sommarlovet :)

Naw vad sött, jag sitter och tittar på Kyle XY och så var det en tjej och en kille som hade lovat varandra att om dom inte hade någon dejt till skolbalen så skulle dom gå med varandra, och då sa killen att det verkade inte som om tjejen skulle gå, men då sa hon att hans källa hade fel och då sa han att han inte heller skulle gå för att han hade inte heller en dejt och då frågade tjejen om han hade planerat det hela, men han sa att han hade inte tackat nej till någon annan tjej för att han ville inte gåp med dom utan han ville gå med henne för att han älskade henne. Detta var första gången han berättade det för henne, så gulligt :) <3

jaja men nu är jag helt klar, sminkad, påklädd, ätit frukost, borstat håret och tänderna, och packat med sånt som man måste ha med :)
Nu ska jag kolla lite på Sjunde Himlen och sedan fara iväg till skolan, har haft sovmorgon idag alla 2:orna ska samlas i matsalen kl 13:00 och sedan får jag väl se när vi får sluta förhoppningsvis tidigt :)
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar