måndag 31 augusti 2009

Individuella valen = JOBBIGT

Idag hade vi den värsta dagen på hela veckan eftersom att dom individuella valen började idag.. men det lär ju inte bli bättre heller.. vi ska ändå vara glada att ESV (Estetisk Verksamhet) inte börjar förän vecka 45 och då har vi ingen praktik på Tisdagar utan vi börjar 12 och går till 17 men det är bara fram till jul. Nu under höstterminen har jag valt Matte B och Engelska B
I 3:an så ska jag ha Livskunskap, Idrott och Hälsa B och Psykoligi A.. sedam var det inget mer tror jag.. men jag kanske bara svammlar eftersom att jag börjar bli ganska så trött!
Skolan började 8:15 med Samhälls.. sedan så var det svenska och efter det blev det lunch/håltimme rast från 11-14 vad ska man göra då? Först åt vi i matsalen det var leverbiff och potatis.. inte speciellt gott
Efter det så träffade jag Carro o Bia och vi satt och snackade med dom en stund, sedan for jag o Carro och träffade Sara på språklådan och sen gick vi inte till stan :)
Vi var och provade lite kläder och testade smink på Paralle.. haha vi hade asroligt.
Vi provade läppstift som var rosa och sedan fick vi varsin pussmun på kinden.
Sen mitt i allt så ringde Sara och hon sa att jag skulle komma tillbaka till skolan.. sen satt jag o snackade med Sara o Therese en stund och vi kom lite sent till matten.. lite pinsamt, det satt typ 25 st där inne och vi kom sent.. men vi har en lite mysko lärare.. han är sååå försiktig men det var kanske för att det var första lektionen. Sedan var det engelska sista lektionen och den började 15:40 och vi hade "prov" vi fick sluta när man var klar. När jag var klar så gick jag o Issa tillbaka till skolan och skolan var låst -.- skolan låser visst 16:00 lite dåligt eftersom att vi har lektioner till 17:00 men vi hade tur för det kom en tjej som släppte in oss :)
Sen bar det av hemmåt då kände man bara äntligen :D
Men egentligen hur länge per dag får man gå i skolan?

Imorgon är det dagisdags också.. känns sådär
Men vi har tur denna vecka vi går inte 8 timmar per dag för att då gör vi 8 timmar per dag och det är 5 dagar det blir 40 timmar på en vecka -.- men det kommer bli så resten av året och vi kommer inte orka fara i slutet av året.. haha tänk om hela klassen skulle stanna hemma för att vi inte orkar fara till skolan eller praktiken
Jaja, vi får väl se vad som händer och sker imorgon då.. hoppas att dagen inte är så jobbig. Jag har lite sovmorgon börjar inte förän 8:30 hoppas jag kan sluta typ 15:00 det skulle vara en bra dag speciellt när det är den första ;)
Näe, nu ska jag kolla klart på "My name is Earl" och sedan sova
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar