lördag 4 juli 2009

Sommarlov på riktigt :)

Nu är det sommarlov på riktigt!
Igår jobbade jag sista dagen och det kändes skönt men ändå tråkigt, men tanke på att man kommer inte fara dit direkt för att hälsa på.. i allafall sista dagen gick inte ut på något speciellt, jag å Lisa var ut på promenad med några pensionärer och så spelade vi fia med knuff.
Det var så gulligt en tant på Lisas våning hade inte i sina övertänder (löständer alltså) och så skulle hon säga: "Fia med knuff" Men det hon fick ut var: "Pia me kuff"

Vi har spelat väldigt mycket fia sista veckan.. och jag har vunnit nästan alla gångerna.. Lisa vann någon gång! Victor stack till Stockholm förra helgen så vi har gått ut med några från hans våning :)

Nu får man väl se vad som händer under resten av sommaren! Jag har i allafall planerat in en Umeå resa med mamma, vi ska bo på hotell under en helg!
Brossan ska på Umeå Fotbollsfestival så då tänkte jag å mamma ta lite egen semester!

Det är så typsikt när man äntligen blir ledig då kommer det dåliga vädret -.-
Förhoppningsvis så vänder det nu till veckan!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar