tisdag 28 juli 2009

Harry Potter och Halvblodsprinsen

nu sitter jag här igen och är enormt trött, men jag tänkte bara meddela att jag har sett den nyaste Harry Potter film ikväll!
Den var bra, men inte lika bra som dom tidigare filmerna, det vart liksom lite som en Cliffhanger.. vänta på svaren på dina frågor tills nästa film.. när vi var på väg hem så började jag å kussen att fundera på om det bara kommer en film till och sen är det liksom That´s It.. jag har ingen aning i allafall.. men om du vet lämna gärna en kommentar till hur många filmer till det kommer!
Jag hoppas/tror på två filmer till.. eftersom att, eller näe ska inte säga för mycket.
Ser filmen och sedan kan vi diskutera det :)
Jag tyckte att filmen var lite konstigt om man jämnför med dom andra filmerna, men den var endå bra.. lite kärlek och magi det blandades i den här filmen :)
Filmen får i allafall 6 av 10

Men shit klockan är snart 01:00 inte undra på att jag är trött heller.
Viktor å kussen är här idag och dom sover sött i brossans rum och imorgon ska vi säkert ut och leka i klätterställningen.. gud vad ungen har sprutt i benen :P
Just det! (Y) Alla som sommarjobbade först perioden är säkert lika glad som jag, för vi fick nämligen lönen idag 4680 kr inte illa om man jämnför med förra sommaren -.-

jaja, med pengar i fickan så ska jag gå å sova nu.. jäspar så otroligt mycket under detta inlägg :)
Kram å GodNatt alla natt ugglor ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar