lördag 16 maj 2009

17 årsdagen

jaha, vart ska jag börja? Idag så fyllde jag 17år.. väldigt roligt!
Morgonen började med att jag somnade om 30min sedan så kom mamma in och väckte mig och frågade om jag inte skulle gå upp.. ops 45min på sig innan man ska vara helt färdig och ha hunnit cykla till dagis.. det kändes lite stressigt. Men jag hann
Jag hade köpt glass så barnen fick, eftersom att den som fyller år är den som bjuder på glass :)
Sen så hade jag en kort dag idag, vad skönt det var! När jag hade slutat så for jag å Mandis till stan en sväng bara för att kolla runt lite.
Samtidigt som jag kom hem så kom även mamma å brossan!
Mamma hade köpt en fåtölj åt mig i present så det vara bara att börja städa så att den skulle rymmas, det slutade med en om möblering (:
Under tiden jag städade så ringde telefonen och det var pappa som sa att vi skulle komma och möta honom.. jag hade ingen aning om vart, men det slutade med en ny cykel!
Den är jättefin! Älskar den redan <3

I morgon så kommer det säkert mer presenter från kusinen i "lill"byn eftersom att det är innebandy avslutning och jag ska vara dommare i brändbollen så nu gäller det att killarna är snälla annars så får dom minus poäng!
Jo nu kom jag på en sak.. min borssa är lite konstig.
Han och hans kompis Erik for iväg för att spela fotboll, men när han kommer hem så hade lite blöta kläder i väskan.. han å erik fick en "toppen" idee, dom skulle bada i svartöstan i havet, och det finns fortfaranda isflak kvar på vissa ställen i stan.. det borde vara kallt.. men dom har ju inte speciellt mycket att frysa om eftersom att det verkar inte finnas många hjärnceller kvar xD
Jaja, nu ska jag ladda datorn och sedan kolla lite tv innan jag ska sova!
Sov Gott
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar