måndag 6 april 2009

Yes, alla rätt!

Idag fick jag se mitt gamla matteprov! Alla rätt, fan vad bra! Nu har jag bara matte på Tisdagar efter påsklovet kvar.. sen blir det matte B, blää
Just nu är klockan 18:37 och jag är med andra ord inte i stallet.. idag orkade jag inte och så skulle Celle till sin mormor och morfar efter ridningen.
Idag så hade även elevrådet på skolan "gömt" små godispåsar på hela skolan 160 stycken om man ska vara exakt :)
Jag hittade 15 st men gav bort några.
Just det.. jag vill även grattulera Viktoria som fyller år idag! Grattis! :)
Idag tog jag mig i kragen och gick ut med Hilda (grannens hund) en sväng, vi var ute och promenerade i ca 30 min! Det var otroligt skönt väder också, plusgrader, men ändå lite kyligt.
Hilda har börjat att lyssna jättebra också.. det är så roligt att se att Janne (hildas husse) lyckas med alla dom där kurserna han har gått!

Nu när jag ändå kommer ihåg det så ska jag skriva mina framtidsplaner också!
1. Gå ut gymnasiet
2. Flytta hemifrån
3. Skaffa en golden retriver
4. Söka till universitetet till förskollärare
5. Börja jobba lite
6. Hitta en rik kille
7. Gifta mig med honom
8. Flytta till landet
9. Skaffa häst

Jag får kanske fylla på min lista lite fram över om jag kommer på något mer! Jag hade en massa innan jag började skriva idag.. men det försvann tyvärr..
Nu ska jag i allafall gå och vara lite social med familjen eller hitta på något själv!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar