tisdag 7 april 2009

Orättvist som vanligt....

Idag så fick brossan nya skor.. HALLÅ jag behöver nya skor! Jag får köpa det mesta själv medan brossan får nästan allt han peckar på (okej.. kanske inte allt då, men det mesta)
Om han måste ha nya fotbolls skor så säger han det.. då går det cirka 2 dagar så kommer han med nya fotbolls skor för typ 1000 kr.. för dom pengarna får jag ett par skor, två tröjor och ett par jeans! Men det största problemet är nog att mina föräldrar inte har in sett att det är precis så det är.. snälla inse det NU!! Jag blir galen!
Men han får inga pengar i månaden alls.. men han har varit skyldig mig ungefär 150kr i en månad + att jag fick ingen present när jag fyllde år.. men det berode typ på att jag inte visste vad jag ville ha.. men i år vet jag det!
1. En hund
2. En nya cykel (säljer den gamla om någon är intresserad)
3. Eventuellt en ny mobil också
Sen tror jag inte att det är så mycket mer.. små saker kanske men det får jag väl köpa själv.. jag som är så rik :/

Jaja, jag måste gå och sova nu!
Börjar 7:30 i morgon och slutar 16:00 lååååång dag igen + att jag har otroligt ont i huvudet och nacken.. kanske det är något som har med stressen att göra, problemet är bara att jag stressar inte egentligen.. inte vad jag vet i allafall :/
Gonatt KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar