fredag 24 april 2009

Fan vad gormigt

Just nu så har jag rast i 15 min och då passar jag på att skriva en sak som verkligen är irriterande..
Igår var H-S och hälsade på mig på min lärlingplats, vi hade precis börjat att äta frukost och hon satt med oss en stund och sen så skulle vi sätta oss och prata, det är typ det ända som man gör när hon kommer förbi... hon har inte haft många besök hos oss eftersom att hon har en massa inplanerat, 12 lärlingselever och lektioner och möte.. hur hinner kvinnan egentligen? :/ svar.. inte alls!
Jaja vi satt i dryga 1 timme och det var bara en massa olika saker, jag tror inte ens att jag kommer ihåg hälften, typiskt mig va?
Iallafall så började vi att prata om tider.. det har varit snack i flera veckor om att vi elever tycker att dagarna är för lång.. det kommer att bli en förändring!
Sen hade H-S skickat ett papper med vilka dagar vi inte kommer att vara på lärlingsplatsen för att vi har nationella.. och en av gångerna är den 7:e Maj och det är den dagen jag ska ha min presentation om mig själv för personalen.. och den dagen är vi ledig, snälla kan H-S vara mer tydlig med hur det ska vara?? Det är SÅ gormigt med allt.. speciellt loggboken (dagboken) jag har liksom ingen aning om vem som ska läsa den och när.
(dagboken) = vi ska skriva hur varje vecka har varit och sedan ska någon läsa och skriva OK
VEM HÅLLER MED OM ATT H-S LÅTER GORMIG?
Men min handledare far bort i ca 3 veckor och under den tiden så kommer tiderna att förändras, min handledare åker i morgon och jag har ingen aning om tiderna är ändrade eftersom att hon snackar i telefonen om sina kompdagar och den andra människan i telefonen verkar VÄLDIGT trög tyvärr, kul för mig om min handledare glömmer bort att hon skulle kolla mailen idag eftersom att jag slutar 12:15 idag.. men då fick jag ju vakna lite före 4:30!
Men snälla...... hon är fortfarande inte klar och det har gått ca 15 min!
SKIT min rast är ju slut!
Jaja.. ikväll så ska eventuellt jag ut och övningsköra med mamma.. annars inget speciellt!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar