fredag 24 april 2009

Äckel skola -.-

En gång till idag? Jao, det är sant! Just nu sitter jag hos Celle, och vi dunkar Poker Face - Lady Gaga! Måste bara säga äntligen är det helg igen! JIPPI
I allafall det som detta inlägg ska handla om är BF Lärlings!
Igår var det alltså lärlingsråd, det är som en styrelse kan man säga!
Dom hade möte och skulle besluta om tiderna.. vi elever tycker att 8 timmar per dag är för länge, man blir helt trött!! Jaja.. men vi har talat om vad vi tycker men nu är det beslutat att vi inte ska ha någon prao på Tisdag utan då ska vi vara i skolan och ha lektioner... FAN HELLER!! det känns liksom väldigt dumt eftersom att jag har gjort klart matten och datan, varför just så? Vi tyckte ju att 8 timmar per dag är för länge.. varför korta av Tisdagen då? Hallå, den dagen är ju liksom kortast eftersom att vi är i skolan halva dagen!
Jaja, jag kom just på en sak till.. jag har utvecklings samtal på Måndag :/
Jag lär ju få kanske lite skäll ftersom att jag inte är intresserad av vad H-S säger när hon är på besök på förskolan..
Jag säger bara att det är ca 6 veckor kvar till det är sommarlov! Jo, en sak till jag fyller år om exakt 3 veckor idag!
Men orkar snart inte gå till skola.. är sååååååååååå trött varje kväll!! Palla skolan liksom!
I helgen ska jag väl hitta på något roligt i allafall!
Om du vill hitta på något hör av dig!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar