tisdag 10 februari 2009

Stressad och avslappnad på samma gång :/

Jaja, nu var det ganska länge sen jag satt och skrev lite sista, men den här dagen har gått pissigt dåligt.... i allafall hittills. Skolan gick sisådär, men jag känner mig stressad eftersom vi har så mycket praktik så känns det som om vi har jättemycket läxa, men vi har inte så mycket egentligen..
Men läxan till nästa vecka består av:
- Läsa klart Rain Man boken på engelska
- Göra klart sagan i svenska
- Skriva om en hall situation på "jobbet"
- Och kanske om man ligger efter i matten så ska man jobba med det.

Fy fan, det borde vara förbjudet med sååå mycket läxa och så ofta också.

Jaja, men igår fick jag verkligen slappna av, jag, mamma och raijsan var och badade bubbelpool, solade solarie, bastade och så simade jag och raija 10 längder!
Nu har jag kommit fram till varför jag känner mig stressad.. jag bestämde mig nu också att jag ska sluta att spela basket, det kan vara en orsak... men nu är det så att jag tar ett uppehåll i allafall få se hur jag gör när jag har gått ut skolan och sånt.

Men nu ska jag börja att göra klar läxan i Svenskan, sagan är klar föresten, men det kommer att läggas upp lite senare fram över :)

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar