torsdag 29 januari 2009

Jag ljuger sååååå bra

Som rubriken låter, jag ljuger väldigt bra.

Jag kan börja med att det inte är någon match idag, för att Emma hade inte snackat med dom andra tränarna om att vi skulle ha match idag, så jag skickade ett sms till Elisabeth (hoppas att hon inte läser) att Gladan inte har något lag, för att dom är sjuka eller skadade så vi är tvungen att ställa in den men vi tränar i stället. Sen en stund senare så kommer det ett mail från Kicki där det står:

"Hejsan!
Vi kör vanlig träning imorgon, träningsmatchen är inställd. Verkar som att alla vintersjukdomar börjat florera nu.
Alltså träning som vanligt!"


Nu fattar du kanske rubriken!
Jaja, till något annat roligt som Celina skrev på sin blogg igår.
Vi skulle går till Willy´s med hundarna, och jag tyckte att vi kunde gå, så vi bestämde oss att gå dit med åka buss hem.
Vi började gå och det gick ju bra, men bara för att spara in lite tid så tänkte vi gena ner för en släntt, och jag ville inte halka och då kom jag på en smart plan!
Jag har en ganska lång jacka, så jag satte mig på den och åka ner efter Regall, fan vad det gick fort xD Sorry Celina, är bara tvungen att låna din bild!




Jaha, men nu ska jag gå och fixa lite mat och sen bär det av till träningen på Hertsön, och jag får se om jag orkar/hinner uppdatera om det hände något kul.. jaja annars så gör jag det i morgon är ju liksom ledig!


KRAM

1 kommentar: