lördag 31 januari 2009

Ajaj + nystädat

Igår var jag ju ledig och då bestämde jag mig för att städa och möblera om mitt rum.. det tog 5 timmar och jag hoppade över träningen också.....

Idag for jag å familjen till Gråskärlören, mamma och pappa gick medans jag och brossan åkte skridskor och det är inte jättelångt dit, men jag fick såååå ont i fötterna.
Det tog ganska lång tid att åka skridskor, eftersom vi vände och åkte tillbaka förbi mamma å pappa, brossan åkte jättefort tillbaka eftersom han ville titta på tjejerna som åkte vid kanten.

Nu i kväll så har Raija och David och deras son Viktor varit här och hälsat på, vi spelade Guitar Hero och Viktor kröp omkring och sjöng Lalalala ^^
Så gulligt!
Jaja, men det här inlägget blev inte alls långt, men men det kanske kommer ett enormt LÅNGT inlägg här framöver!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar