torsdag 25 augusti 2016

Att jobba natt

Det här med och jobba natt är inte riktigt min grej alltid.. Jag blir så sjukt rastlös emellanåt!
Det är för tyst o ingen o prata med, inget och göra egentligen förutom sitta o kolla film, vilket är väldigt avslappnade ändå :)


Samtidigt så jobbar jag gärna nätter, lite bättre betalt och får ihop mina timmar lite fortare :)
Men just nu så hör jag min säng ropa på mig och jag känner mig så trött i kroppen, ska bli så skönt o krypa ner i sängen bredvid min bästa vän o bara ligga o stryka i hans päls o lyssna på hur han andas tills jag själv somnar! Eddi är det bästa sovsällskap man kan ha!


Hoff, mindre än en timme kvar, kanske dags o små fixa här o sen röra sig hemåt när morgonpersonalen kommer! :)
Ha en bra dag alla!
PussHej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar