lördag 23 januari 2016

Trött? Bara förnamnet

*Jäsp* gick upp kl 4.15 o åkte till stallet och släppte ut hästarna så kom hem för ca 30 min sen och har nu legat o vridit o vänt på mig en stund.. Kan inte somna om så tänkte jag kan ju skriva ett inlägg :)

Igår gick jag o la mig i sängen redan vid 23 tiden då ingen människa ville vara social, men men..
Ingen förlust egentligen, jag låg nedbäddad i sängen o kollade några avsnitt Gossip Girl ;)

Som sagt nu imorse så släppte jag ut hästarna och fixade allt åt Corall inne och sopade hela stallet o höladan, såg förjävligt ut där ute!

Tänkte försöka somna om en stund nu så jag orkar kliva upp kl 12 igen o åka tillbaka till stallet o fylla upp hö åt Corall för att sen åka iväg o umgås med boysen :)
Blir såklart o åka till stallet ikväll igen o ta in hästarna ;)

Näe nu sova! God natt!
PussHej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar