onsdag 13 januari 2016

Racer häst

Fyfan vad skoj!
Idag drog vi på tolkselen o Celina fick vara offer!
Hon åkte på slalomskidor bakom Corall upp till Svallisbacken!

Corall kämpade på som fan och hon travade på så fort att jag fick stå i fältsits :)
Vi red ut när det hade blivit riktigt mörkt och vi red rakt ut i skogen längst en gammal bilväg, superfin ridväg!

Själva Svallisbacken är ganska lång med perfekt sluttning uppåt, och där tröck jag på Corall så hon började galoppera!
Jag har aldrig galopperat så långt i skogen i mörkret och framför allt först!
Jag är så stolt över mig själv och Corall!!

På hemvägen så kände jag att Corall var trött o Menta var superpigg så Menta fick drag Celina hem istället!

Corall trött, haha näe inte riktigt, det var sån full sprutt på traven att det var fältsits som gällde!
Men nog kan tanten minsann visa vad hon går för!
Jag älskar verkligen min häst!
Nu ska jag krypa ner i sängen o sova, det står snabbt stallet och sen jobb på schemat imorgon :)
PussHej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar