onsdag 13 januari 2016

Dirty dreams

Som rubriken säger, dirty dreams!
Eller dirty o dirty var den inte men den kunde bli ;)

Inatt har jag drömt att jag bodde i en flott lägenhet och hade dejtat en kille som jag verkligen vart kär i och sen så försvann han o jag sålde min lägenhet för att flytta till en annan stad och medan jag packade ur min lägenhet så kom Celina o Jannike och skulle säga hejdå och jag gav dom lite av mina grejer.

Dom sa att dom förstod hur dåligt jag mådde över allt och vi pratade medan vi gick från hallen o in i garderoben och fortsatte mot sovrummet, helt plötsligt slutade dom o prata med mig och jag vände mig om och där i garderoben stod han!
Min prins!

Jag sprang fram och kastade mig i armarna på honom och tok kysste honom och sa att han aldrig fick lämna mig igen!
Han kramade om mig hårt och viskade i mitt öra att han älskade mig!!! :)

Åh varför ska det vara drömmar?!
Varför kan det inte hända mig snart?
Jag vill vara nykär igen!!
Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar