måndag 13 april 2015

Bebis blir 3år

Herregud vad tiden har gått fort, snart har bebis bott med oss i 3år också, jag förstår inte vart tiden tagit vägen!
Eddi har alltid spridit så mycket glädje, även när han gjort fel så är det svårt att bli arg på honom för han är så himla söt!
Hundögon är extremt svårt att stå emot!

Min lilla pojke blir idag 3år gammal, det känns bra ändå synd att han blir äldre och äldre, vill ha kvar honom så länge, förhoppningsvis blir bebis gammal och mina barn hinner träffa honom!
Eddi har ju så många smeknamn: Prottas, Skrutt, Skruttis, Pinkas, Ed, Edster, Bebis, Sprudas, mm
Fråga mig inte vart han har fått alla namn ifrån men man väljer vilket av dom beroende på vad han har gjort eller vad man ska göra!

Min lillskit, mamma älskar dig hjärtat!
Stort grattis på din födelsedag! Älskade vovve!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar