måndag 13 april 2015

4år med dig

Idag är det 4år sedan det blev du och jag!
Vi har motgångar och medgångar hela tiden men vi står stadigt med varandra och förhoppningsvis kanske motgångarna blir till mer medgångar, men det kommer med åren!
Under våra 4år tillsammans så har vi hunnit göra mycket och mer ska det bli!
För 3år sen så föddes våran lille Eddi-skrutt, hur sjukt är inte det, att samma dag vi firade 1år så föddes våran lilla valp som vi hämtade hem den 16 Juni, inte ens 24 timmar efter som sambos, jag gick från mig själv till att bli två till att helt plötsligt bli 3 stycken, ångrar inte en sekund nått med dig!



Vissa dagar är jag så less dig att jag inte vet vad jag ska göra, men i det stora hela så älskar jag dig så enormt mycket!
Det är vi mot världen älskade du, du får min skratta och du finns där jämt!
Det är så svårt att skriva hur mycket jag älskar dig och hur mycket du betyder för mig, det finns inte ord som egentligen kan det!
Jag älskar dig min Stjerna​ <3 p="">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar