tisdag 8 april 2014

Trolljägarna

Sitter i soffan och kollar på Trolljägarna med Andreas, det är ganska intressant! :)
Då kom jag faktiskt och tänka på er få med trogna läsare.. Jag tänkte att nu har jag ett bra inlägg också!!

Varför driver jag min blogg?
Det som får mig att vilja blogga är framför allt att det är MIN blogg och mina ord och mina värderingar!
Det tycker jag är viktigt att ni kommer ihåg när ni läser och liksom inte anser att jag har fel eller liknade för som sagt mina ord och åsikter, skulle ni vilja "diskutera" ett ämne med mig så kan ni alltid maila mig på Hannaaat@hotmail.com där svara jag direkt för jag har mailen i min älskade mobil :)

Åter till ämnet om mina åsikter och sånt, skulle jag slänga ut ett inlägg som skulle vara tex ett personligt påhopp så är det inte menat riktigt så utan lite mer bla bla bla inlägg typ som "Åh Kissie har gjort fylligare läppar, BLÄ" det är inte så att jag har nått emot Kissie eftersom att jag inte har träffat henne eller känner henne inte, utan mer som.. BLÄ för läpparna! :)

Skulle ni liksom tycka att jag har fel, ta det med mig då så får jag förklara!
Har nyligen varit med om en liknande grej.. Jag var och hämtade hem en katt Zimba, och en kille började skriva till tjejen vi hämtat katten av att jag bara tar djur och inte sköter om dom, mm..
Men vilken normal människa tar en massa djur bara för att?
Jag skulle aldrig någonsin få ha en.. eller vänta nu, jag har ju faktiskt två katter nu ;)
Och sen Eddi såklart och inte heller Corall!
Äh jag bryr mig inte så mycket om vad folk säger och tycker och tänker längre, jag lever mitt liv och ingen annans! :)

Jag hoppas att jag kan börja få mer läsare så att bloggen blir lite mer poppis, det hade varit kul! :)
Ha en bra kväll alla!
PussHej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar