torsdag 10 april 2014

Grönt är skönt



Nu ikväll så tog jag och Eddi en lite sväng ner i källaren och letade reda på våra gröna
skåpluckehandtag.. haha det heter garanterat inte så på svenska, men men!
Har bytt ut alla handtagen i köket iallafall, snyggt nu börjar det känns som MITT kök igen! :D
Hade såhär när vi bodde på Porsön men när vi flyttade till Örnäset så kom dom helt enkelt inte upp, men nu i nya lägenheten ja! Bättre sent än aldrig! :)

Nu ska jag ta och rosta mig en kvälls macka och sen krypa ner i soffan bredvid min lilla älsklings pojke Eddi och invänta min stora älskling som kommer hem från jobbet på ca 20-30 min.. förhoppningsvis! Han har en tendens till att glömma bort vart han bor vissa kvällar och blir sittandes på Statoil med sina arbetskollegor!
Men jag ska inte gnälla, jag får HEEELA sängen för mig själv när jag går och lägger mig, vilket är helt awesome!
Ha en bra kväll!
PussHej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar