fredag 16 augusti 2013

Hipps vipps kom det ett inlägg..

Jag och blogga.. det är fan inte bra.. funderar på om jag ska börja lägga in en påminnelse varje dag på min telefon om att jag iallafall ska skriva några rader.. Fan vad smart jag är!
Det ska jag göra på en gång..

10 min senare..
Sådär ja, då var det klart ;)
Nu gäller det bara att komma ihåg att jag ska blogga.. så det borde bli ett nytt inlägg mellan kl 22.00-23.00 varje dag, får se hur länge jag kommer ihåg det ;)

Näe, nu ska jag åka och möta min älskade sambo!
Jag har varit hemma hela veckan och Andreas har varit i stugan med min bror Linus, men igår åkte jag ut och överraskade dom båda.. Sååååå kul!

Jag tog moppen till stugan och då var Linus och Andreas ute och sladdade lite med linus ny inköpta bil :)
Så jag körde från stan vid halv 1 tiden mitt i natta.. och det var supermörkt och så är lyserna på moppen ganska dåliga.. Suck, som att köra moppe med en ficklampa med dåliga batterier framför mig..
Jaja, tog mig hela vägen till Kallax iallafall, då hade Linus och Andreas inte kommit tillbaka ännu, så jag gömde moppen och tänkte skrämma dom!!
Det var skitsmart, dom hade sett en björn natten innan bara en bit bort från våran stuga, så jag tänkte att nu äntligen har jag chansen att skrämma dom! ;)

När dom väl kom tillbaka till stugan så gömde jag mig vid bilen och tanken var att när Linus eller Andreas skulle släppa ut hunden ur bilen skulle jag springa fram och skrika.. men så blev det inte, dom gick båda upp mot huset, så jag hoppade fram bakom bilen och vrålade till ordentligt.. och vad händer?
Haha, jo båda två hoppade och skrek som tjejer!!!
Det var så roligt och se!

Dom lär ju ge igen så smånin om ja ;)
Näe nu ska jag sticka iväg och möta Andreas, har borde vara på statoil nu, han ska köpa dom där förbannade cancersugar pinnarna...

PussHej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar