fredag 21 september 2012

Kan inte hålla det hemligt

Sådär, nu ska jag berätta en grej som jag inte kan hålla hemligt längre!! ;)
Jag har bestämt mig för att.. Håll i er!
Skaffa mig en sköthäst! :D
Jag mailade på en i Onsdag och redan samma kväll fick jag till svar att det lät superbra, jag hörde av mig dagen efter och frågade om det var okej att komma förbi och det var de! :)
Så igår åkte vi ut till Rutvik, 5 mins bilfärd från oss, SUPER!

Väl där ute var allt helt perfekt, litet mysigt stall, superfina hästar och framför allt typ världen sötaste tjej som ägde allt! :)
Ska bli så kul att sätta igång!

Har även bestämt att Andreas ska följa med så mycket om möjligt eftersom att han ska lära sig att hästar är underbara djur!! :)

Så på Måndag ska jag och bekanta mig med hästen! :)
PUSSHEJ <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar