lördag 28 januari 2012

Skojter

Fyfan säger jag bara! Fyfan vad kul jag har haft det idag!!!!! :)
Vi bestämde redan igår att Andreas skoter skulle ut och provköras efter reparationerna! Så vi åkte ut på en äng och pojkarna fick leka av sig litegrann!
Det var kul och se Fidde leka med sin skoter, nu förstår jag varför han heter skotergalning ibland, haha ;)

Och sen så fick även jag prova, väldigt nervös först så Andreas fick sitta bakom mig tills jag lärde mig det, tur att det var inte mycket så det gick snabbt!
Sen fick jag prova köra själv! ;)

Ojojoj vad kul det var, först var det svinobehakligt att svänga så det blev typ en kängurusväng! ;) hoppigt och snett! Sen så gick bara bättre och bättre och det gick fortare och fortare ;)
Fyfan vad kul det var när det gick fort och man kände verkligen adrenalinet bara pumpa mer och mer! :)
Fan, ska köpa en egen skoter, en dag långt in i framtiden! ;)
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar