tisdag 13 december 2011

Lucia!



Idag är det Lucia och det betyder 8 månader med älsklingen :) <3
På dagens schema så hade det stått jobb och sen massor med mys med älsk innan han åkte hem till byn igen :(

Nu ikväll har jag sett Bilar 2, igen! Har sett den 5 gånger sen i Lördags ;)
Dragit på mig min vita one-piece (ser ut som mumin), duntofflor, håret i en knut, inget smink och mina supersnygga och sköna glasögon! :)

Imorgon står ännu mer jobb på schemat förhoppningsvis så har jag jobb hela veckan! :D
Idag har det faktiskt varit lite kämpigt och jag har ifrågasatt mig själv, varför valde jag detta arbete?
Och till svar fick jag: För att jag trivs med det och vill arbeta med småbarn och då är det bara att bita ihop och grejja det ;)

Näe, nu ska jag kolla vad man ska hitta på för nått kul!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar