måndag 10 oktober 2011

Vart tog tiden vägen?

Jag vet att jag är dålig på att blogga men det är för att jag sitter väldigt sällan vid datorn nu för tiden.. Vart väl för bekväm när jag skaffade Iphone! ;)

Iallafall så vet jag inte riktigt vad jag ska blogga om nu för tiden, om min dag är ju inte alltid speciellt kul.. men men ibland blir det bara så :p

Men då kan jag berätta att nu på Torsdag den 13/10-11 så har jag o Andreas varit tillsammans i 6 månader!
Kan ni fatta det? 6 månader, det är ju sjukt vad tiden går fort.. Ojoj, det säger väl bara svisch så har vi varit tillsammans i ett år, flyttat ihop, skaffat barn, gift oss och döden har skiljt oss åt..
haha näe nu går vi händelserna i förväg ;)

Men nog vill jag flytta ihop o skaffa barn med honom! :)
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar