onsdag 5 oktober 2011

Daxläget va?



Hoppsansa.. Ja ni, jag har inte skrivit på ett tag nu, men det är nog för att jag är så trött när jag kommer hem efter jobbet varje dag!


Som alla kanske inte vet så springvikkar jag runt om i luleå, men jag hör som mest hemma på fyra förskolor just nu :p

Pengar rullar in som det ska, det går bra nu, det går bra nu! :)



Idag hade jag tänkt vara ledig, men icke det gick inte.. jag behövdes på Åran.. jaja jag åkte dit gjorde mina timmar o nu sitter jag här o väntar på att Lisa ska höra av sig, ska iväg med henne o hämta lillknodden på dagis o sen får vi se vad vi gör på tokigheter ;)



Imorgon är det jobb som står på listan, sen direkt till träningen för vi har föräldrar möte imorgon också! Sen på kvällen så kommer väl Andreas hit :D <3


Näe nu ska jag ta o vila en stund innan jag ska iväg!

PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar