tisdag 23 augusti 2011

- Bilden säger allt

Jaha.. är det typiskt eller är det typiskt?
Idag skulle jag har jobbat från 8-16.30 men vad händer?
Jo jag går o blir sjuk!! Fyfan asså.. Jag som ville jobba o behöver pengar!
Jaja, det är bara o vila idag så jag är frisk till imorgon.. Bara min mage ger med sig.. just nu gormar den nå djävulskt!!

Om jag inte får nå jobb imorgon så är det lugnt, har andra planer med Lisa i såfall! :)
Men det ser ändå ganska ljust ut med jobb, har fått jobb fredag, måndag o tisdag! :D
Det känns bra o veta att jag har jobb Måndag o Tisdag, då behöver man inte gå upp kl 6 på morgonen o vänta på jobb så då kanske man kan gå upp kl 7 istället för att man börjar jobba kl 9 kanske!

Näe, nu ska jag äta glass o kolla film! :)
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar