måndag 22 augusti 2011

Fjortisar



Dagens ämne är fjortisar!

Vad är det egentligen med små tjejer som är typ 10-13 år som leker fjortis?
Tror dom att det är coolt?
Jag kan bara säga min åsikt!
Fjortisar är äckligt.. framför allt dom som är 10 år och använder bh för att se äldre ut.. Jag förstår bara inte poängen med att ha bh när brösten inte är större än en finne liksom!

Sedan förstår jag inte heller det här med vit ögonskugga i ögonvrån liksom.. Det ser ju bara dumt ut eftersom att det är bara tecken på att dom inte vet hur man ska sminka sig!!

Men det finns ju även dom här som är typ 20 år som inte växer upp utan fortsätter o vara fjortis ett bra tag.. det är också patetiskt eftersom att dom är inte mogna alls!

Jajust det, sen dom här fjortisarna som skryter om att dom har legat med ett tiotal människor.. Dom är ju inte direkt rädda om sitt rykte inte heller rädd för könssjukdomar!
Jag tycker att det är mycket coolare att skryta om att man har legat med kanske två stycken på 5 år eftersom att det är bara tecken på att man är en trogen människa som är redo att satsa på ett förhållande som håller länge!

Den som söker och söker efter den "rätta" finner den efter ett bra tag medan den som inte söker och söker den stöter på sin "rätta" när man minst anar det! :)

Näe, nu har jag klagat litegrann.. Ska hitta på nått vettigt nu!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar