fredag 1 juli 2011

Uppdatering

Bloggeli Blogg dax igen ;)
Okeeii just nu händer det inte alls mycket.. Är arbetslös och sitter mest på röva eller sover.. Tråkigt liv just nu JA!

Men jag hoppas Augusti kan erbjuda en massa jobb ;)
Kan berätta att jag har beställt en Iphone 4 också :D JIPPI, lycklig som faaaan <3
Kan även berätta att jag sitter och väntar på Heidi o Johans bebis.. tror det blir en tjej.. men det känns som att det ska bli en kille, men jag hoppas på en tjej :D
Även så har Simon fyllt 1 år.. fatta vad tiden går fort, för ett år sen så ploppade Raija ut ännu en pojke :D
Nu är den pojken 1 år och han knallar runt och fort går det! (:

Idag ska vi till stuga och gör den osäker.. haha näe vi ska bara ta det lugnt, äta gott och bada bastu, bada i havet och göra precis det man känner för ;)
Näe nu ska jag göra mig klar.
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar