fredag 3 juni 2011

Stugan - Check

Sådär ja.. nu kommer det ett inlägg här! :)

Igår kväll alltså på Onsdag kväll så bestämde jag, Andreas, Lisa och Carro att vi skulle ut till min stuga o ta det lugnt en kväll/natt med en massa skit snack och en bastu på det! :)

Sagt och gjort, vi cyklade till Kallax och när vi kom dit så var alla trötta i benen, inte Andreas för han åkte ju bil! ;)

Så vi satt hela kvällen i köket och snackade baisprat och skrattade :)
Vid 2 tiden gav alla upp.. Carro o Lisa försvann ut i lekstugan och in i den otroligt varma miljön där medan jag o Andreas gick o la oss i storstugan.. lite kallt var det ju, men med ett element som pojkvän då fryser man inte! ;-)

På morgonen dagen efter så kom Fidde och hämtade Andreas så dom for före halv 1 medan jag, Carro o Lisa var kvar till ungefär kl 3!
HAHAHA, vi satt och åt frulle, rostade mackor med skinka.. Carro var försterostare men som hon är så glömmer hon bort sitt jobb ibland så vi brände två mackor, kolsvarta! "/
haha men kul var det fast det gick så fel! ;)

Näe, nu ska jag skypa klart här och sen krypa ner i sängen igen! ;)
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar