fredag 20 maj 2011

Stockholm är sig lik

Som jag kanske inte har berättat så har jag åkt till Stockholm idag :)
Så nu sitter jag här ensam i mitt hotell rum och väntar på att vi ska bestämma oss för vad vi ska hitta på ikväll :)

Idag har vi shoppat, har bara slösat 160 kr typ.. på en onepice (stavning) tandkräm, tops, bomulls tussar, två body scrub :)
Imorgon blir det ännu mer shopping.. måste kolla ut en studentkläning! :D

nu ikväll har vi ätit middag på Gretas Kök och det var väl sådär middag.. Men varmrätten/huvudrätten var sååååååååååå jävla god :D
Personalen på detta ställe måste ju fan tro att vi är helt jävla fuckade i huvudet när vi byter ut typ all mat hela tiden! ;)
Haha, men dom har ju ändå valt sitt eget jobb!

Näe, nu ska jag ringa papsen och sen kanske ringa min karl.. saknar honom grymt mycket efter i natt alltså!! Trodde verkligen inte att jag kunde sakna honom så mycket! Hade gjort vad som helst för en puss! :(

Såklart saknar jag Carro o Lisa också.. dom är ju mitt allt! :( Älskar er tjejer!
Näe nu ska jag kila iväg.. Frallan ringde o nu ska vi ut o röja stan ;)
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar