torsdag 16 juni 2011

Studenten

Okeeii folket.. Den 10 Juni, 2011 Fredag kl 10:56 så tog jag studenten! :D JIPPI
Vi hade champangefrulle halv 8 i Stadsparken.. kul o kliva upp kl 6:00 och göra sig i ordning "/
Jaja.. pigg var man ju iallfall.. Väl i stadsparken knäckte folk alkohol åt alla håll o kanter ;)

När det dundrade in studenter åt alla håll o kanter, då kände man verkligen nu jävlar är det våran tur!
När klockan slog halv 9 då började vi bege oss mot fotograferingen :)
Alla var sååååååååå fina att man ville nästa börja gråta!

När klockan var 9:00 så var vi i klassrummet och skrev i allas mössor, fick rosor, fick även våra efterlängtade betyg :D Var väldigt nöjd över dom!

När det var dax o springa ut, då kände man verkligen hur det pirrade i hela magen! Oj Oj Oj vilken känsla säger jag bara! ;)
Men när dom väl öppnade dörrarna och vi fick springa ut, då släppte allt!
Det värsta var ändå att leta upp släkt och vänner.. då kunde jag inte hålla tårarna inom mig nå mer.. där står jag finklädd och studentmössan och storbölar.. ska det vara så? Jo sålänge det är glädjetårar så får man gråta! :)

Efter att vi hade träffat alla som vi skulle, då var det bara o klättra upp på flaket.. fyfan det var det roligaste jag har gjort! Alla skreck av lycka och VI HAR TAGIT STUDENTEN gick i kör och om och om och om igen! Sen var det även väldigt mycket BF3C ALÈ ALÈ ALÈ HEJ!!

Fan asså.. detta hade man gärna gjort om! :) En dag som jag alltid kommer minnas! :)
Men nu får man vänta till nästa år, då Carro går ut för då åker studentmössan fram igen! (:

Tänk en dag och man är överlycklig.. vad gör jag idag? Jo jag är arbetssökande (lägg märke till ordvalet, låter mycket trevligare) och lever på mamma o pappa sommaren ut.. känns ju verkligen som nått man vill göra "/
Jaja.. ska på timecare utbildning den 20/6 som vikarie sen får vi väl se om pengar rullar in det går bra nu.. vilket jag tvivlar på ett tag till! ;) Hoppas kan man ju alltid!
FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR JAG HAR TAGIT STUDEEEEEENTEEEEEEN, FYFAN VAD JAG ÄR BRA!!!
PussHej! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar