söndag 1 maj 2011

- Boda Borg

Igår åkte vi ner till Skellefteå för att fara på Boda Borg :)
Bilresan ner gick jättefort för att alla var så taggade och ville kötta sönder alla andra lagen ;)
När vi väl kom till Skellefteå så var klockan bara halv 10 så vi gled runt i stan ett tag innan vi begav oss till Vitberget.

Vi var först in av alla besökarna och sist ut! ;)
När vi kom inte på Boda Borg så gick vi bara in för att köra.. men efter någon timme så började vi tänka ;) Vi började kolla runt i rummen innan vi gjorde allt för mycket!
Vi kämpade och slet som djur i alla banor och klarade vi inte banan så gav vi inte upp!

Det var 14 banor igång igår och vi klarade 12 av dom.. Tyvärr kom vi på vad vi skulle göra på Oxen men då lyckades vi inte med mellan rummet -.-

Alla hade ont i kroppen när vi åkte därifrån och det är ju tecken på att vi inte gav upp allt för lätt.

Men idag har jag bara ont under fötterna, och i min högra överarm.. Sen är det ju fullt o blåmärken på knäna, men sånt får man bara stå ut med ;)
Nu får vi väl se vad nästa grej blir.. alltså nästa big event ;)

Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla tv så jag blir av med min förbannade förkylning!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar