måndag 14 mars 2011

Studentmössan is here

Idag har jag äntligen fått min student mössa, ett steg närmare studenten! :D
Det är bara 89 dagar kvar tills man har gått ut skolan och vid denna tid så sitter jag väl o super med mina girls och planerar vart vi ska ut!

Jag känner såhär just nu att balen låter tveksam, det handlar om en jävla massa pengar och jag klär hellre upp mig lite och går ut o käkar middag med familjen! :)
Det ska jag nog göra istället om nu inte klassen bestämmer sig för att ha en egen bal, det vore ju fan kul det också! ;)

Näe nu ikväll händer det inte ett skit.. ska kolla på Big Brother på en halv timme.. måste erkänna att jag har blivit beroende sen jag laddade ner Big Brother appen till mobilen.. haha
nu blir det lite dunka dunka musik och sen plocka ihop lite i mitt rum.. pallar inte anstränga mig för mycket heller ;)
Justifan.. måste fixa en tid hos en sjukgymnast eller en läkare för nu börjar jag ha ont i min vänster fot igen efter 7 års skada! hm, inte bra! "/
jaja..
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar