onsdag 2 februari 2011

Halkbana

Idag har jag gjort bort halkbanan i Kalix.. Känns bra eftersom att nu är det bara teorin kvar!
Men det känns surt eftersom att det var så jävla kul! :D
Vi körde fort och sen bromsade vi väldigt mycket.. men det roligaste var o testa fram o bakhjulsdrift med sladd!
Fyfan vad det svårt o styra men det var för jävla kul när vi körde!
Jag vill verkligen göra om det på ett sånt där område! Verkligen inte ute i den vanliga trafiken! Hojja.. håller mig hellre på vägen där!

Egentligen förstår jag inte varför jag var så nervös flera dagar före.. Det var ju verkligen ingen fara! Kanske inte ska tänka så hemska tankar!
Jag kan ju erkänna nu att jag trodde att jag skulle köra med tre stora grabbar.. inte gamla utan breda killar men en massa muskler.. och dom skulle vara svinbra på att sladda, men vad fick jag istället? Jo tre tjejer.. var av en var hög gravid och en som hade haft körkort men blev av med det!

Ingen biggi alls.. så jävla roligt jag hade idag!
Ni andra.. det är inte alls svårt eller farligt!
Näe, nu måste jag göra mig klar inför uh ikväll!
PussHej och kör försiktigt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar