söndag 30 januari 2011

Piteå en sväng

Förlåt!! Jag vet att jag är seg på att skriva!
Men i veckan har det inte hänt så mycket.. har varit o åka slalom i Fredags, det gick bra :D
Åkte i djupsnön bara och kramde ett träd en gång.. Har inte alls ont i kroppen, det beror säkert på att jag landar alltid mjukt! :)

Igår var vi till Piteå en sväng.. Mycket mysigt hade vi i bilen!
Spännande att se Piteå i nattliv! ;)
Det var två stycken som hade tänkt lifta med oss, men Johan vevade ner rutan o ropade:
- Ni får gå!

haha, mycket spännande och rolig kväll!
Men det var riktigt gulligt av Johan o Matte när dom höll koll på varandra!
Johan till Matte:
- Matte?
- Ja?
- Sover du?
- Näe
2 min senare
Matte till Johan:
- Johan?
- Ja?
- Sover du?
- Näe

Haha erkänn ganska gulligt att dom höll koll på varandra?
Mycket trevligt folk i allafall!
Men tror ni jag fick panik när jag vaknade kl 16:40 och dansen börjar 17:00?
haha kanske dags o tänka om lite? Hm, näe skulle inte tro det! ;)
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar