måndag 10 januari 2011

Lite snabbisar om mig

Kär: Nja
Glad: Ja
Trött: Lite
Vild: Kan jag väl vara
Lugn: haha näe
Nervös: Varför det?
Uttråkad: Nja
Irriterad: Jo på en viss person
Ledsen: Näe
Besviken: Nja
Arg: Nej Nej
Sjuk: hm.. lite förkyld
Stressad: Nej
Förvirrad: Jo litegrann..
Sårad: Näe
Olyckligt kär: Nej

Random stuff
Någon/några som förstår dig: Carro, Lisa, mamma o pappa
Någon som du längtar efter: Hemligt
Något som du längtar efter: Att få sova
Någon som du hatar: Du vet vem du är
Vem kramade du senast: Hemligt ;)
Vem ringde dig senast: Mamma
Vem ringde du senast: Carro
Vem pratade du med på msn senast?: Hm.. vet inte
Har du några kärleksproblem: Nja "/
Har du ätit något idag: Max mat
Har du gråtit idag: Näe, varför skulle jag?
Har du skrattat idag: Jo en massa med lisa

Jag

Är singel: ja
Saknar någon just nu: aa
Är rädd för att bli övergiven: Jo, tyvärr
Svär ofta: Jo, kanske för ofta
Sjunger i duschen: Ja
Morgonperson: Nej verkligen inte
Är kär i kärleken: Va?
Skrattar åt mina egna skämt: Ja det är klart, humor på hög nivå
Vill ha barn: Ja men inte ännu, för tidigt
Skulle göra plastikoperation om det skulle vara ofarligt: Kanske

Har du
Glasögon/linser: Ja, men använder ej
piercingar: Nej
tatueringar: Nej men vill ha
Syskon: En bror
Jobb: Nej, går sista året på gymnasiet
För många vänner: nej, hellre några äkta vänner än massa falska puckon
Färgat håret: Ja
Bra självförtroende: Nej
Sagt" jag älskar dig" till någon: ja
Varit kär: japp
Brutit ett ben någon gång: Näe
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: Ja det är klart, vem har inte?
somnat gråtande: Ja..

Brukar du
Titta dig själv i spegeln: Ja
Ha ångest: Njo
Drömma mardrömmar: Inte nu längre
Klä dig i svart: Ja, men ej helt svart
Hata folk: Det är onödigt att göra det
Lita på folk: beror på vem och vad det gäller

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar