söndag 9 januari 2011

Dag 17 – Mitt favoritminne

Mitt favorit minne.. Oj, det måste vara när jag träffade Yamica sista gången, fast det var jobbigt så var det helt underbart!
Liksom hon visste säkert var som var på gång, och vad så fin där hon bara satt och kollade på oss alla! Fast det var sista gången jag såg henne så har hon verkligen satt sina spår i mitt hjärta. Jag säger bara det att den hund kunde man aldrig ens vara arg på eller nått liknande!
Världens finaste hund!
Fast det är flera år sen hon försvann från jorden så saknar jag henne fortfarande! :)
Jag väntar på en dag då hon ska komma springandes mot mig!
Jag kan inte riktigt förstå varför jag saknar henne så mycket, hon var inte ens min hund utan Raijas, men det måste ha varit för att Yamica var mycket med oss! :)
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar