torsdag 16 december 2010

Vi har en plan..


Ikväll har jag varit med Lisa på gården, vi spelade air-hockey och sjöng lite!
Fick även med Jokke på Barbie Girl! Väldigt roligt när folk bjuder på sig själva, hellre sånna människor än människor och bara sitter tysta i ett hörn! :)

Idag så har jag o lisa även snackat väldigt mycket om våran plan som vi ska försöka att sätta i verket nu i helgen! :)
Oj förlåt, måste rätta mig själv, vi har TVÅ planer att komma igång med! :)
Sen kommer det allt komma ut över hela facebook och våra egna bloggar om detta!
Jag kan ju passa på att länka Lisas blogg här med: http://lisacarinab.blogg.se/
Där kan ni läsa vad hon hittar på om ni inte redan läst det här ;)
haha

Näe, imorgon är det sista idrotten innan jul, ska bli skönt med jullov snart också!
Kan meddela att jag har bokat halkbanan så nu börjar jag komma lite närmare! :p
Vill även gratta min kusin, Linnea som har fixat körkortet idag! GRATTIS <3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar