torsdag 16 december 2010

Irro så in i helve..

Imorgon ska man jobba och då skulle jag behöva byta bort mitt pass eftersom att jag inte kan, tänker inte säga varför här! Jag har mina skäl till det!
Men ingen i gruppen kan jobba.. Men jag är nästan säkert på att dom kommer ändå vara där imorgon kväll.. När man är ett "arbetslag" handlar det väl om att ställa upp för varandra?

Så verkar det inte vara i våran grupp, men det kan ju bero på att dom i gruppen är inte lika mogen som mig.. Jag är ju några år äldre än alla så!
Dom flesta "orkar" inte jobba.. dom går inte skola 2 dagar i veckan fullproppad med teori och sen tre dagar på dagis med skrikande ungar.. dom håller inte heller på att ta körkort, dom har inte vissa dagar då dom saknar sina vänner som är portade från UH, dom har ju alla sina vänner där!

Men jag tycker ändå att man kan ställa upp på varandra, visst jag har inte heller kunnat ställa upp alla gånger, men jag tycker ändå att man i allafall försöka!
Åh, jag blir så irriterad!
HEJDÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar