torsdag 9 december 2010

Kvällens debatt

fyfan vad bäst jag o Lisa är!
Haha, ni måste bara läsa! :D
Det är vi som diskuterar viktiga saker.. haha som fisar!

Erkänn smart av mig va?
Haha, näe nu är klockan mycket och sängen väntar!
PussHej <3

Här kan ni läsa om ni inte ser vad det står:


- Hanna - säger: hahah.. vill du höra ett roligt ord som dök upp i huvudet på mig? ;):P
• Lısɐ ﺕ // You raise me up, säger: joo
- Hanna - säger: Äggmök! HAHAHAH
• Lısɐ ﺕ // You raise me up, säger: hahaha, när var de vi höll på att säga de?
- Hanna - säger: det är en äggfis :P Äggfis!!! HAHAHAHA vilket ord ;) hahaha
• Lısɐ ﺕ // You raise me up, säger: hahahaa
- Hanna - säger: Men hallå? Jag kan ju inte släppa en äggfis! Jag tål ju inte ägg! HAHAH
• Lısɐ ﺕ // You raise me up, säger: hahhahahahah!! sjuk du är fan
- Hanna - säger: hahahaha näe, bara lite övertrött :P
• Lısɐ ﺕ // You raise me up, säger: haha tyyyyp (Y)
- Hanna - säger: :P detta hamnar på bloggen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar