lördag 11 december 2010

Inga frågor är för dumma..

Igår ringde dom om Au pair saken, så nu är man bokad på ett möte, ska bli spännande! :)
Det kom även ett mail där det är en ansökan och när jag satt o kollade på dom så var det väldigt roliga och knasiga frågor! haha

Det var en som undrade om jag skulle vilja bo hos en ensamstående pappa, en religiös familj, en familj med annan ras, eller en gay familj!
Det är ju egentligen vanliga frågor, men jag måste ju liksom börja tänka om och sånt där, ransaka sig själv litegrann också! :)

Vi får väl se om jag nu åker, men om jag gör det så ska jag försöka och blogga varje dag när jag väl är där dom första dagarna!
Jag hade velat ha med mig Lisa till USA, det hade varit en upplevelse eftersom att Carro har ju ändå ett år kvar i skolan, men som sagt, vi får se!

Näe, nu ikväll/natt ska jag nog se film och sen kanske kolla ut lite kläder till discot, annars blir det nog sims för min del! :)
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar