tisdag 21 december 2010

Dag 5 – Vad är kärlek?

Oj, kärlek är stort!
Jag tycker såhär, det beror liksom vilken sorts kärlek man ger och till vem, jag ger ju inte direkt mina katter samma kärlek som jag ger till mina kompisar.

Kärlek är nått som ALLA måste få uppleva för att känna sig lyckad! Jag tror även att alla känns kärlek någon gång också, det är helt omöjligt att vara utan kärlek hela sitt liv!

Men samtidigt så kan man ju liksom ge kärlek till nått man gillar, det är som jag!
Ibland blir jag såååååå kär i ett par skor på stan så jag måste bara köpa dom, fast det är ju liksom materiell kärlek ;)

Men som sagt alla kommer uppleva kärlek på ett och annat sätt, det gäller bara att ha tålamod och vänta på det! :D
Så tycker jag att kärlek är enligt mig!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar