lördag 18 december 2010

Dag 2 - Min första kärlek

Oj, denna var svår!
Måste gnugga geniknölarna riktigt ordentligt!

10 minuter senare:
Okeej nu har jag kommit på vem det är.. William Johansson Frisk, och detta var på dagis!
Jag och en annan tjej Elin Vestman vi bråkade alltid om vem som skulle gifta sig med honom.
Varje dag så lekte jag med honom, och en gång när vi hade maskerad så klädde jag ut mig till en vacker dam och William var en riddare så alla sa att han var min riddare!
Haha, fyfan vad töntigt det låter ;)
Men jag kommer ihåg en annan gång, vi var och gungade på dagisgården och då satt jag och William gjorde fart och jag kommer inte riktigt ihåg vad vi sa, men det var nått med älska tror jag.. haha
Men i trädet närmast så kom vi på en lek, om man älskade någon så skulle man ta en kotte från trädet och ända sättet var att gungar så högt man kunde!

Åh, jag säger bara det, dagis minnen är alltid roligt att prata om.. Ibland saknar jag lite dom tiderna eftersom att jag har verkligen börjat inse att man börjar bli gammal!
Näe, nu ska jag äta frulle och sen åka på storheden med mina kusiner :D
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar