fredag 17 december 2010

Dag 1 - Om mig

Okeej.. oj detta blir svårt, jag tycker det är alltid lika svårt att skriva om sig själv! :p
Kan väl börja med att jag heter Hanna och är 18 år och kommer från Luleå.. Men detta borde ni ju veta! ;)

- Går sista året på Barn och Fritidsprogrammet Lärling
- Jag är tränare för ett basketlag, Höken Basket flickor -00
- Är med i cafegruppen på Ungdomens Hus
- Älskar musik, alla jag känner säger att jag nördar när det gäller musik.. jag nördar inte utan när jag var liten så lyssnade ofta mamma o pappa på gamla låtar och då lärde jag mig dom!
- Funderar på att efter gymnasiet åka till USA som Au Pair ett år, bara för att få sen en annan del av världen och även kunna gå på stranden mitt i vintern och slippa snön!
- Är allergisk mot, mjölk, ägg, fisk, mm

Vad mer om mig själv?
Hm, jag vet inte riktigt, jag är väldigt possitiv och vill oftast folks bästa, mycket social!
Har ni frågor, maila gärna:
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar