måndag 8 november 2010

Till Mamma

Detta inlägg är till för min egen mamma! :)
GRATTIS Mamma på 45-års dagen!

Min mamma fyller som sagt år idag och jag har grattat henne via sms men jag ska ringa henne senare idag! :)
Jag kan bara säga att jag älskar dig mamma, hoppas du läser min blogg!
Jag ska fixa en present till dig också!
Egentligen så finns det ingen bättre person än ens föräldrar fast man inte uppskattar dom varje dag! Jag älskar min mamma sååååååå mycket fast jag bråkar med henne! Som sagt det man bråkar det kommer man snart inse varför också, det är som sagt en sak man lär sig med åren, jag kommer själv förstå varför mamma säger vissa saker till mig som jag blir arg över, jag kommer som sagt inse varför hon sa det den dagen jag själv är mamma! :)

Återigen, Älskar dig mamma och grattis! <3
PussHej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar