måndag 15 november 2010

Basket minne

Igår så såg jag Arvidsjaurs dräkter på våran Minisammandrag och då kom jag och tänka på detta!

Vi åkte buss med basket laget till Arvidsjaur och då spelade jag med Gladan :)
Vi hade Pappa Bear med oss inte dom vanliga tränarna!
Domarna blåste och vi hade taggade som fan vi började matchen dåligt, men vi vänade och vi vann med typ 40 p!

Men det var en tjej i Arvidsjaur som skulle spöa mig på planen för att det var en tjej i mitt lag som knuffade henne under korgen och när hon vände sig om så såg hon mig..

Tjejen sprang ikap mig och knuffade till mig i ryggen så jag föll, domaren blåste för Foul och sen var det inget mer med den saken trodde ja!

Sen efter en stund så kom hon igen och skulle slå till mig för att jag frågade vad hon höll på mig! Precis så blåste domaren när hon höjde knutnäven och skulle slå.. Hon fick en regäl utskällning av domarna, tränarna och få fick hon, osportslig x2, en teknisk foul och en offensiv!

Jag fick 4 straffar och sen boll i sidan!
Det värsta var att jag missade alla straffarna för att jag var så arg och efter den lilla saken så spelade jag inte mer!
Det roligaste var att när jag skulle skjuta så fick alla spelare kliva av planen och jag fick skjuta själv med domarna! :)
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar