onsdag 6 oktober 2010

Day 1

Aha, idag är det Onsdag och livet leker, haha det var väl ändå att ta i! ;)
Jaja, nu är jag tillbaka på "jobbet" efter två veckor av "sjukskrivning", kan man kalla det så? "/
I allafall, jag känner att nu är jag frisk, jag har inte ens ont i öronen när barnen skriker, haha.

Kände imorse när jag träffade alla att shit jag har saknat dom, men det är kanske bara en tillfällighet, eller vad tror ni? :)
Själv har jag ingen direkt aning.. men jag hoppas att det inte är det, men jag har liksom en konstig magkänsla av det!

Haha, imorse när jag kom till "jobbet" så kände jag lukten av jul och då kände jag att jag längtar efter årets julkalender, julmat, snö, lukten av skoter, julklappar, jullov, såklart Kalle Anka och gänget och att umgås med släkt och vänner!
Samtidigt så längtar jag ännu med till sommarlovet då, haha sommarlov! Det kommer jag inte ens ha mera eftersom att man tar ju studenten, men jag ser kanske lite fram emot att vara arbetslös ett tag, kanske inte 1 år, då kommer mitt liv gå under ;-) Ska ju flytta ganska fort när skolan är slut, lite cash på kontot och även en egen lägenhet!

Näe, nu ska jag inte skriva mer sådär, jag kanske bara drömmer mig bort!
Opsidaisy, nu är rasten slut och arbetslivet väntar, haha.
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar