lördag 24 juli 2010

Snabba Cash

Japp, nu har man sett "Snabba Cash" och jag tyckte att det var jättebra i början..
Men jag är sådär att jag ville egentligen bara se den för att det är Joel Kinnaman! ;)
Han är såååååååå jävla snygg!

Jaja, åter till själv filmen!
I filmen så är det mycket "små" slumm affärer och det är strul mellan alla olika "gäng" och såklart så är det ju spännande!

Jag tyckte att det var mer intressant när man fick en lite inblick i deltagarnas privatliv, vissa hade syskon, andra barn och så vidare!


I allafall.. hela filmen i säg var superbra och spännande, men slutet!
Jag säger bara det, fyfan vad dåligt!!!!
Det var lite som hela handlningen och så PANG, slut..
Så det var det dåligaste!

Jaja, nu ska jag hitta på nått annat, ska plugga lite körteori!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar